15 Mart 2012 Perşembe

Bir ayrılık...

Bitti artık..Bakma bana öyle...Ayakta duramıyorum sanki, her yanım acıyor..Seni ilk gördüğüm gün hala aklımda, oncasının arasından nasıl da yeşil yeşil gülümsedin bana, o anda anladım birbirimiz için yaratıldığımızı, sana doğru itildim sanki..ama yürümüyor,anlasana! İnkar etmiyorum,başkalarını da sevdim ama senin gibi değil, yerin ayrıydı hep kalbimde, ama artık sona geldik..Bir kutuya koyup kapatacağım seni,ta ki bir başkasına gidene kadar..
Affet beni yeşil ayakkabım...

1 yorum:

  1. Hatun kişi için bir ayakkabıyla olan ayrılığı her ne kadar hüzünlü iç burkucu ise de; bu ayrılığın sonunda yeni ümitlerle dolu bir çok farklı renkte yeni kavuşmalara doğru, artan ihtimallerin de çokluğuyla hüzünden ziyade, mutluluk kanatları takmış giyecek yeni ayakkabı arayan gözlerin ışıltısını görmek gerek..!!..:))

    YanıtlaSil