15 Mart 2012 Perşembe

01.03.2012

Sabah beş buçukta kendiliğimden uyandım,aman efendim ne neşeler ne keyifler..Uzun uzun hazırlandım,hatta kahvaltı bile yaptım, 6.45te evden çıktım,hava aydınlanmış,tatlı bir mavi gökyüzü,Yonca Evcimik'in 8.15 Vapuru şarkısını tutturdum İskeleye doğru yürüyorum...Birden kar bastırdı,kar dediysem bildiğin tipi!Makyajım aktı,özenle düzleştirdiğim saçlarım şeklini yitirdiği gibi bir de berenin altında kalan kısım kafama yapıştı,olsun!Ben yine de çok iyi hissediyorum, kendimi koyacak yer bulmuşum ya hemen daldım ilk fırından içeri cici iş arkadaşlarıma poooça aldım patatesli patatesli,düşekalka iskeleye vardım saat olmuş 7,ilk defa tipide Üsküdardan Haliç'e gideceğim ya nasıl mutluyum!!
Cam kenarına kuruldum,çayımı aldım derken muhabbete susamış bir amca başladı sülalesini anlatmaya..Her iki lafından biri de sen gidiyorsun ama boşuna,okullar tatil olacak,sen de dönemeyeceksin evine!!7 tane poğaçayı ard arda hızla yemeye başladım sinirden ama Yılmadım!Okulun kapısına vardığımda saat 7.35,oooh şahane hemen gidip fotokopi çekeceğim,yok yaaaa..Kapı duvar!Biraz bekledim kapıda kardan bile adam olur benden olmaz diye söylenerek..Derken karşıdaki büfeye girdim bir çay söyledim,fonda Göksel söylüyor Acıyor Acıyor ben anlıyorum Acı Yok Acı Yok!Okulun kapısı açıldığında saat 8.15'ti ve sevgilim müdür yardımcım nöbetçi olduğumu ilan etti,tam ihtiyacım olan bilgi!!İşin iyi tarafı kar birden kesildi ve tatlı bir güneş çıktı, 4. dersim de boş,bahçede çay içeceğim,oley!Sevinçle bahçeye çıkmamla karın öncekinden beter yağmaya başlaması bir oldu...Günün devamı Japoncayı kendi kendine söken öğrenci,Feyyyysel,Tayırd Tuuba Tayırd Tuuba Haydiiii diye geçti..Ne ideal bir ilk okul günü değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder