15 Mart 2012 Perşembe

13.03.2012

Üç şemsiye iniyor döne döne Galata'dan..Biri kırmızı,biri yeşil,diğeri saydam..1 yıl sonra başka bir ülkede bir araya gelmiş bu şemsiyeler bilgisayar adaptörü için dönüştürücü aramaklardalar=) Karaköy'e geliyor üç şemsiye, 10 elektronik dükkanına giriliyor çıkılıyor, dönüştürücülerde AB stantardı, uluslararası standartlar öğreniliyor, dağıtımcılar yakından tanınıyor,çakması gerçeğinden nasıl ayrılır bilgi sahibi olunuyor,uzmanlaşılıyor ama aranan dönüştürücü bulunamıyor. İşhanı adresleri birikiyor da birikiyor..Şişhane yokuşu'na vuruyor kendini 3 şemsiye..Dakikalarca yürünüyor,yağmur yağmaya devam ediyor ki dağılmasın 3 şemsiye..Sonunda varılıyor Meneviş Han'da 20 numaranın kapısına....
Dönüştürücülerin standartları, dağıtımcıları, çakmasının gerçeğinden nasıl ayrılacağına dair bilgiler yenileniyor ve deneysel yöntemlerle bulunuyor nihayet aranan dönüştürücü..Sevinçle dans ediyor Gene Kelly,Donald O'Connor ve Debbi Reynolds ! Asmalı Mescit'e gidiyor 3 şemsiye! Zafer sarhoşluğuyla fotoğraf çektirme azminin doruklarındalar! Orada 2 kızla fotoğraf çekinen adama ricacı olunuyor, adam 2 dakikaya geliyorum diyor ve sözünde durup geliyor da..Geliyor da dalıveriyor 3 şemsiyenin arasına!Yeşil şemsiye duruma müdahale edip veriyor makineyi eline hemen yeni gelen sakallı adamın..Adam hayal kırıklığıyla alıyor makineyi çekiyor fotoğrafı ve gülerek uzaklaşıyor.. Sonradan fark ediyor yeşil şemsiye onun Yusuf Güney olduğunu ve neden çerçeveye daldığını=) Sonra yağmur duruyor aniden! Şemsiyeli Gene Kelly,Donald O'Connor ve Debbi Reynolds resimlerde kalıyor. Ben artık ben değilim ama,hemen kendimi koyacak yeni bir yer buluyorum İstiklal'den Taksim Meydanı'na yürürken: Bir yanımda Roberto, diğer yanımda Alessandro; Lady Gaga'yım artık=)
Çok sürmüyor Don't Call My Name hallerim...Günün sonunda burnu akan, sesi kısılmış, hapşıran tıksıran ben oluyorum...Taaa ki bu sabah okulun kapısında kameralar ve set ışıklarıyla karşılaşana kadar! Okulun kapısından girerken bir bakış atıyorum omzumun üstünden, göz kırparken dişimden bir pırıltı yansıyor:Şeytanın Avukatıyım artık=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder