30 Mart 2012 Cuma

Öğretmen Süpermen gibi bir şey mi öğretmenim?

Bugün yine talihsizlikler içindeydim...Ama anlatasım yok hiç...Çocuklarımın talihsizliği yanında benimkilerin anlatılacak bir yanı kalmadı...Daha çok güzel şeyler var aklımda; okuyan araştıran,gözleri parlayan,enstruman çalan, çalışan öğrencilerim..Ama artık onlara "Korkmayın çocuklar" diyemiyorum..Çünkü ben korkuyorum geleceklerinden!
Önceden bir öğrencim sormuştu " Öğretmen Süpermen gibi bir şey mi örtmenim?" diğeri atlamıştı hemen "Öğretmen Süpermeni yener"...Üzgünüm çocuklar,süper güçlü adamlara yenildik bu sefer...

1 yorum:

  1. Eee Türk olmak zor iş... Birisi demişti ki bana: "Ya bizim bu atalarımız hiç boş durmamış ya bir şey söylemiş ya da devlet kurmuş. İyi ... yemiş!" O nedenle ki bu mevzuya söylenecek çok şey var. Ne demişler keser döner sap döner gün gelir devran döner! Uyu yavrum uyu uyanacak günler var, yarınları gözetleyen dünler var! Elbet bir yerde bir şekilde gelecekte süpermeni dövecek adamlar da çıkar..!!

    YanıtlaSil