15 Mart 2012 Perşembe

07.03.2012

Bir gün de usturuplu bir şey olsun,dişimi kıracağım..Gerçi bugün üst üste konulmuş tabakları kırıp peçeteler fırlatası,tef çalıp oynayası vardı bilinçaltımın...Neden bilmem yataktan aklımın içinde çalan bir şarkıyla kalktım, dişlerimi fırçalarken edepsiz ayağımı o şarkıyla tempo tutarken yakaladım!Hemen test ters baktım durdu birden edeplenen ayağım..Sonra kendimi zorladım şarkıyı defetmek için; Hulki Cevizoğlunu düşüneyim dedim ne de olsa bildiğim en ciddi insan o,gözümümn önüne Erman Toroğlu geldi...!
Tamam dedim tekrar deniyoruz bilinçaltım: Simyacı'dan en sevdiğim satırlar kurtarır bizi..simyacı geldi gözümün önüne rakıyla suyu karıştırırken!Ya alkolik misin nesin,seni terbiyesiz diye azarladım bilinçaltımı hemen..Evden çıktım, etrafa bakına bakına yürüyorum,ne farkedeyim,yine o şarkı;benden habersiz ıslık çalıyor bilinçaltım! Etraftakilere belli etmeden bir çimdik attım,seni genel ahlaka uygun davranmaya davet ediyorum dedim,geldi hemen uslu uslu. Derse girdim, perfect bir zaman perfect zaman öğreterek bilinçaltımı alt etmek için. Sen öyle san! Öğrenci diyor "What have you done?" , benim bilinçaltı başlıyor şarkıya,susturabilene aşk olsun!Soluk soluğa öğretmen odasına attım kendimi,ooooh şahane, yeni değişiklikler konuşuluyor,ortam gayet ciddi ama ben herkesi şöyle görüyorum: Çıkmışlar masaların üstüne, gömlekler sarkmış, kravatlar kafalara bağlanmış, deli gibi göbek atıyorlar!Duramıyorum durduğum yerde,temiz havaya ihtiyacım var! Son zille parka attım kendimi,bir sigara yakıp belediyenin bıraktığı ekmekleri yiyen yavru martıları, yeni ayaklanmış kedileri, onları kovalayan köpekleri izliyorum...Üsküdar'ın özenle bakılıp semirtilmiş kaplan yavrularından sonra bu kediler pisi pisi görünüyor gözüme,kıkırdıyorum..O sırada sapsarı bir kediyle tekirin dikalası bir tanesi oyun oynuyor, hoplayıp zıplıyorlar,ayyy ne şirin derken birden bire büyük siyah bir kedi dalıyor aralarına, sarı olanı katıp önüne götürüyor, tekir yapayalnız bakakalıyor arkalarından!!!Veeee bu anı bekleyen bilinçaltım salıveriyor makaraları, ben de ona uyuyorum EEEEEHHHHH çekerek: Abe Kaynana Naptın Bize,Naptın Bizeeeeee!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder