12 Nisan 2012 Perşembe

Hmyr sizi dürttü!

Bir süredir gözlemliyorum kendimi,pacman gibi dolanıyorum okulda: Yan binaya git, 3. kata çık, fotokopi çek en az 180 sayfa, o kadar kağıdı yüklen diğer binaya geç,üst kata çık, o gün yapacağın etkinliğe uygun bilgisayarı al,alt kattaki sınıflara git, bilgisayarı kur, projeksiyonu açıcam diye sıraların üstüne tırman, uğraş didin İngilizce öğretmek için!Defalarca farklı etkinlik uygula, tekrar yap,quiz yap vs..vs...Ama bir günden bir güne Elizabeth denen kadın arayıp bi teşekkür etmesin dilini öğretiyorum diye,kızgınım hem de çok! İnsan bi face'ten ekler, bi mention eder, yanak yanağa çekilmiş fotolarımızı paylaşır,ama nerdeee!Ama biliyorum yapacağımı, bir gün hesap açacak ve ben ekleyeceğim onu. Sabah açar açmaz bir ileti görecek: Hmyr sizi dürttü!

2 yorum:

  1. Elızıbıt ta duymuştur kızçemin feryadını beee. :))))))))))))

    YanıtlaSil
  2. Ulan pis Elizabeth, daatırım ağzını yüzünü. Bak bu kıza bir daha yamuk yaptığını görürsem var ya! Yahu bu arada kim bu Elizabeth! :)

    YanıtlaSil