26 Nisan 2012 Perşembe

Arabeskleşiyorum muntazaman !


-Ya abla nolur ya, doldurduğun kasede, yonca evcimik de koy bi tane, nolur nolur.
- Hayır ya, ne yonca evcimiği.
- Off hep bayık bayık şarkılar dinliyorsun sen ama ya
- Biraz daha büyü hele de görürüm ben seni.
- Kiiim? Ben? Arabesk dinliycem? Yokyea! Ben arabesk dinlemicem hiiç taam mı ! ! !

Kalitesiz müziğe türü ne olursa olsun katlanılmaz, bu iki kere iki dört gibi bir şeydir benim için ve arabesk de bu gruba girerdi önceden. Ne oldu bilmiyorum bana ama tarif edilemez değişik bir haz almaya başladım bu türden. Şimdi arabesk deyince bunun da elbette kalitelisi var ama gelişimi olumsuz yönde etkilemeyi bırak direk ana rahmine döndüreni de var ki kulaklardan ırak. Niye dinliyorum ben bunu diye sorguluyorum kendimi, yapmamalısın diyorum, müzik arşivinde biri görecek rezil olacaksın diyorum yok. Arabesk şarkılarını bir klasöre toplayıp şifrelemek mi aklımdan geçmedi, klasör adını system32 yapmak mı istemedim, bir havalar haller. Sanarsın D sürücüsündeki xxx videolarını saklıyorum.  Neyse efendim sebebini buldum: mahalle baskısı. Rahatlıkla arabesk dinliyorum kardeşim ben diyebilmek istiyorum. Yok iki aydır bu illetle yaşıyor ve şimdiden bu kadar içlendiysem uzun yıllardır bu meretle yaşayıp bunu gösteremeyenler neler çekiyordur düşünmek dahi istemiyorum. Bazıları göstermekten hatta bütün mahalleye 92 model şahinden son ses dinletmekten çekinmiyor ya oraya hiç girmeyeyim. Velhasıl umarım geldiği gibi gider benden bu arabesk haleti ruhiyesi keza kendini mutsuz etme üzerine kurulu bir mantık benim gibi “aslan hedoon sen çok yaşa canım kurban olsun sana” diyen biri için pek uygun değil.  Yüce Orhan, oğul Ferdi ve kutsal Müslüm’ün merhameti üzerinize olsun.

- Neymiş bakayım bu, ilahi kasedi, aman aman. Hmm bunda da karışık yazıyor. Bizimkilerin çekme kasetlerinden biri. Bi bakalım.  ı ıh bu şarkı güzel değilmiş.  ff >>   cık bu da güzel değil ff >>  ıyk berbaaaat bi şarkı nesini seviyolar bunlarn  ff >>  Kasedin sonu geldi dur başa alayım. << rew
- N’apıyorsun sen? Yine mi ileri geri sardırıyorsun teypten hı? Pili bitiyor demiyor muyum ben sana. Kalemle sarsana şunu!
- of abla ya yapamıyom ben onla.

Parçadan çıkarılacak ana düşünce :
1. Büyük lokma ye büyük söz söyleme
2. Pilli teypte ff ve rew kullanma, hayvanlığın lüzumu yok
3. Hep çocukluktaki şeylerin yansıması bunlar hep

2 yorum:

  1. Ya ben sayın Muslu'ya da demiştim bunu doğal beslenin arkadaşlar hep GDO GDO böyle oldu işte sonra :)

    YanıtlaSil