27 Eylül 2012 Perşembe

KANIT!

Biliyordum, aldığım ahların bir gün çıkacağını biliyordum..Her gün oraya buraya çamur at, önüne gelenle kafa bul,olacağı buydu...Aslında herhangi bir gün gibiydi,çok önemli değildi Sezen Abla'mın dediği gibi ama gel gör ki hurmalar bıldırmış...
Bugün dersten sonra öğrencilerimle sohbet ederken bir tanesinin Bulgar göçmeni olduğunu öğrendim,bizim ailede de göçmenlik var ayağına öğrenciyi yakından tanıyayım,aradaki buzları eriteyim dedim ne de olsa bu sene yeni gelmiş..Muhabbetin seyri:

* Demek göçmensin,sarı saç mavi göz falan,benziyorsun...Eee neresinden?
*Kırcaali, Hocam...
*Aaaaa bizim ailedekiler de oralardan  gelmiş..Kaç senesinde geldiniz,89 mu?
*Yok hocam 96...
*E neden geldiniz?
*Annem babam öyle uygun görmüş..
*O zaman sen Bulgarca biliyorsundur..
*Yok hocam,bilmiyorum...
*Aaaaaaaaa!!!! Sen bunca sene nasıl yaşadın orada?
*Ben 98 doğumluyum Hocam....
Doğal olarak canavarlar bastılar kahkahayı...Matematik konusunda berbat oluşum ilk defa bu kadar koydu ya la! Allah'tan o sırada zil çaldı da kendimi sınıfa attım...10. sınıflarda kelime oyunu oynuyoruz...Kelimenin anlamını tahmin ediyor sonra da bir nesne falan buluyoruz onunla ilgili...Ve kelimemiz "furry"...Daha canlandırma yapılamadan bir öğrenci atlayıverdi
*Gıllı işte yaaaaa
Arkasından bir kız öğrenci örnek cümle söylemek istedi,ilkinin çıkıntılığı arada kaynasın gürültüye gitsin diye söz verdim hemen,ne de olsa kız öğrenciler cicidir,kibardır...Öğrencinin cümlesi:
* Turkish men are furry böyle göğüste falan...
Bu sefer ne yapsam da kahkaha krizine engel olamadım...İşin kötüsü bana da kriz geldi,resmen masanın altına kaçtım gülerken...İşin beteri kendimi toplamaya uğraşırken daha sert bir darbeyle yeniden krize girmem oldu ki üstüne de bir şey yazamam burada noktayı koyarım:
*Hocam X haksızlık ediyo valla,inanmazsa kanıtlarım!

1 yorum:

  1. Çok güzel bir günmüş. Öğretmen oldum diye gönenme, sana da gününü gösterir işte öğrenci milleti, aynen böyle :))) Umarım öğrenciyken neler ettiğini de getirmişsindir aklına, ha kızım ? :)))))

    YanıtlaSil