2 Eylül 2012 Pazar

Betrayed with a kiss

Son vapura ucun bucun yetişmiş,kendimi 2 ablanın yanına atabilmiş derin bir oh çekmişim. İki abla diyorum çünkü benim elli üç kiloluk kütleme rağmen yanımızda bir dördüncüye yer yok, o kadar yan yana can canayız! Ben yine de hülyalardayım, gecenin o saatinde Maslak'taki yol çalışması yüzünden 20 dakikalık yolu 55 dakikada gidebilmiş olsam da hala E.D.A (en büyük aşkım olur kendileri) görmüşlüğün tazeliğiyle sporlanmaya hazır haldeyim! Derken arkamda oturan iki hatun kişinin muhabbetiyle bölünüyor huzur halim...

En kaynak saçlı ve kırkını geçer geçmez estetik yaptırmaya meyilli olanı giriyor söze:
*Öptü ama beniiiiğğğ,sonra gitti o cadalozu öptüüüğğğ...Sonra arkadaşı geldi beni öptüüğğğğ...Çok tiksinç yaneee! Ben de sanmıştım ki öyle olmaz sanmıştım! En az bir saat daha benimle takılır diyoduğğğğmmmm!

Bildiğiniz efendim,şoke oldum; ruh halim çalkantılara gark oldu; çok af edersiniz oha falan oldum yani! İçimdeki Güzin Abla benden beter oldu,yerle yeksan oldu kadıncağız. Tütün kolonyası koklatmadıysam sırf içimdeki İdris Naim'e ayıp olasın diye!Kızım,diyecek oldum,madem o kadar inanmadın sevgisine bi takla attırsaydın,geri kalan 59 dakikada tek ayak üstünde durdurup ip atlatsaydık bakalım yeterince olgunlaşmış mı,zira ham meyvayı dalından koparmak olmaz!

Onu geçtim sevgili yavrucuğum, sen teeeee İsa'dan beri öğrenemedin mi; öpücük ihanetin başlangıcıdır? Adamlar o kadar şarkı yapmışlar, Mel Gibson üşenmemiş film yapmış;bir betrayed with a kiss gerçeği var! Ne yaptı Yahuda? Şaaaak öpüverdi İsa'yı,taaaak tanıyıverdi düşmanları! Sen de grupilerini seçerken azıcık dikkat et,her onikiden biri sakat,ayağını denk al, di mi ama ?Pazar pazar son akşam gezmen,böyle acıklı tamamlanır sonra!

Ben bu düşünceleri kafamdan geçirirken iskeleye yanaştı vapur. Ben önden hatun kişiler arkamdan son derece estetik hamlelerle indik motordan...Çiçekçisi,mendilcisi, Cailloucusu,haşlanmış mısırcısı sardı etrafı. Tartıcı çocuk beni es geçerek bıngıl dekolte,kaynak saç hatuna yanaştı: Ablaaaa tartıyım ablaaaa,istemiyosan bi kere öp be ablaaa!!!!


1 yorum:

  1. seni okuyunca bazen hüseyin rahmi geliyor aklıma. elinde not defteriyle; şirketi hayriye vapurlarında,tramvayda, yeni cami önünde, özellikle yaşlı kadınlarla bıçkınların kullandıkları lügatları not edip, anlattıkları şeyleri romanlarında kullanırmış. devamını dilerim.

    YanıtlaSil