17 Mayıs 2012 Perşembe

Zzzzzzz'dan Vızzzzzzz'a!

Kitabımı okudum,gece lambamı söndürdüm,gömüldüm yatağımın içine...Tam uykuya dalacağım,bir ses kulağımda..Aman Allahım! Sonunda oldu, gaipten sesler duymaya başladım! Gözümü açıp etrafıma bakındım uzun beyaz elbisesi içinde kikirdeyerek hızla yer değiştiren çocuğu görmek için, yok!Biraz daha dikkat kesildim, ı-ıhhh yatağın altından çıkan bir el de yok..Demek ki halüsinasyon görmüyorum,daha o raddeye gelmemişim...Pekiyi,bu ses ne?
Gitgide yaklaşıyo ses...Vızzzzzzzz......Hızlı bir manevrayla açtım ışığı; gölgesi devasa, cüssesi kendi türü için azımsanmayacak boyutlardaki karasinek saltolar, looplarla dönüyor odanın içinde..Şimdi bu sineğe ne yapmalı?Alıp karşıma konuşayım dedim önce, sevgili sinek dedim,yıllar önce Sinek diye bir film izlemiştim hala etkisindeyim,derdim beni yemen değil;yemeden evvel üstüme kusman...Yok, ikna olmadı..Hafiften tehdit ettim vururum terliğin tersiyle ağzına dedim, dalga geçercesine artizlenerek uçmaya başladı bu sefer...Küçüksün ama mide bulandırıyorsun diyerek gururunu kırıp küstürmeye çalıştım,yüzsüz çıktı. Kıyamadım camı açtım...Yaklaşık 15 dakika bekledim dışarı çıksın diye, rezilin iki arkadaşı girdi odaya bu seferde...Seninki pis pis avuçlarını ovuşturmaya başladı,sanırsın Panayot'un meyhanesinde kuracaklar çilingir sofrasını alem yapacaklar!Son kez uyarıyorum sizi dedim,toplayın pılınızı pırtınızı çıkın bu odadan,yoksa orantısız güç kullanmak zorunda kalacağım! Dolapta sinek ilacı var ve kullanmaktan çekinmem...Elinden geleni ardına komaaaa biz de senden çekinmeyiz bacccımmmm dercesine vızıldadı sinekler..Dayanamayıp aldım ilacı başladım boca etmeye memur eylemindeki polis gibi!En son şişeden fıssssss sesi geldiğini duyunca farkına vardım yaptığımın; 1. cam hala açık, 2. İlacı alırken diğer tarafın ışığını açık bıraktığım için kolay bir kaçış noktası hazırladım sineklere, 3. son silahımı da bitirene kadar kullandım,4. şu anda tamamen savunmasızım!!!!
Son çare aldım yastığımı çıktım odadan, kapıyı da kapattım,rahat etsin gençler içerde...Sanırım şu anda duyduğum klarnet sesi de üst kattan değil bizim alemci sineklerden geliyor...Gökten 3 sinek düşmüş, biri çorbaya, biri bunları okuyanın başına,diğeri de benim tatlı rüyalarıma...

2 yorum:

  1. Arkadaşım sen yaz biz keyifle okuyalım. Ha birde o 3 minik arkadaş gibi bir çilingir sofrasında olupta okuyor olsam güzel mi olurdu ne? :)

    YanıtlaSil