14 Nisan 2012 Cumartesi

Make love not war!

Gün geçmiyor ki atalarımızın söylediği bir söz daha haklılığını kanıtlamasın.Bugünün sözü: Bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim!Kişisel gelişimimde okuldan ve kitaplardan çok arkadaşlarımın olduğu su götürmez bir gerçek ama bazen lan doğru mu yapıyorum düşüncesine kapılmıyor değilim hani! Sanırım bugün bi dostla yaptığım sohbet bunun kanıtı. Aynen aktarıyorum:
-Alo!Sensin di mi?
Ben-Evet benim,şüphen mi var?
-Yok yaaaa,yani var şüphem var ama senden değil!
Ben-İçim rahatladı,sen de sağol.Eeeee?
-Adam benden ayrıldığı gün vur patlasın çal oynasın!Hakikaten ölenle ölünmüyomuş,olana çare bulunmuyomuş,geçmişe mazi öpülmüşe niyazi deniyomuş..Eeee o zaman Almanlar yenildi diye biz niye yenilmiş sayıldık ha niyeeeeee?
Ben-Boşuna mı demiş John Lennon savaşma seviş diye!
-Haaa di mi yaaa tabi yaaa ondan....
Ben-Allahım sana geliyorum!
-Beni de bekle...
Ben-Senin hazırlanman uzun sürer şimdi.
-Ay evet zaten yağmur da var,neyse hadi kaçtım ben.
Bu şartlar altında karar verdim ki ben normalim!

1 yorum: