16 Nisan 2012 Pazartesi

Garip bir yazar olma hikayesi

- Efendim blog sahibimiz ne işle meşguller acaba? Böyle de soruyoruz, kusura bakmayın bu devirde yazar adayı babası olmak kolay değil. Ne bileyim feysbukçusu var, dürteni var, twitleyeni var, hekırı falan of of. Çok zor çok.
- Haklısınız efendim. Blog sahibimiz yazar, okur, eğitir.
- Oh oh ne ala. Kahveler de geldi zaten. Şimdi efendim ne yalan söyleyeyim, oğlumuzu ne forumlardan, ne sitelerden istediler ama serverın sapı modemin çöpü diyerek ince eleyip sık dokuduk, hak verirsiniz ki.
- Tabi efendim, bittabi. Yalnız bizim yazarlar birbirlerini görmüşler, yazdıklarını beğenmişler. Biz de diyoruz ki gelin he deyin bu iki ruh hastasını bir blogda yazar edelim.
- Vallahi ne diyeyim gençler kararlarını vermişler bana da evet demek düşer.


NIAAAAA ! Fiyuv  kabusmuş, üstüm açılmış yine.

dını dın dını dın dını dını dın ( türk sineması flashback müziği)

- Yazılarım var, almaz mısınız, yazılarım var, komik komik, çarpıcı çarpıcı, mesajlı mesajlı, konulu konulu yazılarım var. Siz alır mıydınız?
- Ver bakalım yazdıklarından bir tane.
- Buyrun, alın, okuyun.
- Hmm. Hepsini almak istiyorum.
- Ama ama hepsini mi? Çok iyisiniz teşekkürler, evime bu akşam para götürebileceğim, çok mesudum.
- İstersen daha da fazla kazanabilirsin genç yazar.
- Ama nasıl? Kim benim yazdıklarımı okumak ister ki?
- Sen okumalarını istiyor musun bana onu söyle? İzin ver seni en meşhur blogger yapayım.
- Bilmem ki nasıl olur. Ben ömrüm boyunca feysbuktan ve bir iki sözlükten başka yerde yazmadım ki. Nasıl olacak peki?
- Onu bana bırak. Önce senin için tutacağım özel Fransızca öğretmeninden ders alacaksın, ilk başlarda bir türlü öğrenemeyip türlü saflıklar yapacaksın ama bir sonraki sahnede si tu savais combien je t'aime şakır şakır söyleyecek kıvama geleceksin.
- Aman tanrım? Ciddi misiniz?
- Daha sonra adab-ı muaşeret kuralları için ayrı bir muallim, pozitif ilimler için de ayrı ayrı alimlerden ders alacaksın.
- İnanamıyorum!
- Ardından internetten kız düşürme ve eski sevgiliyi facebooktan ruh hastası gibi takip etme konularını öğrenmen için de bir liseliden ders alacaksın. Ayrıldığın eski sevgiliye kapak niteliğinde paylaşımlar konusunda da ülkenin en drama queeninden ders aldıracağım sana
- Çok mes'udum; yani galiba.

NIAAAAA ! Ya off ne yorganmış efendi, durmadı gitti üstümde.


1 yorum: