5 Nisan 2012 Perşembe

Fare Sorunsalı

Geldi bahar ayları gevşedi farelerin gönül yayları..Apartmanımızı aşk yuvasına çevirdi zibidiler,bu sabah 6.45 itibarıyla apartmanın içinden her 10 dakikada bir çığlıklar yükselmeye başladı "Ciyaaakkkkk,annecim annecim annecim fareeee"! And we twist and we twist diye Aaj Kal'le uyanmak varken apartmanımın güzelim sopranolarıyla açtım gözlerimi...Gözlerim tavanda beynim bambaşka yerlerde gezinmeye başladı,içimdeki komplocu başladı söze:
Önce Mickey Mouse, sonra Jerry derken Stuart Little, Pokemon aleminden Rattata, Master Şef Remy ve tabii ki Amerikan filmlerinde her çocuğun vazgeçilmez arkadaşı beyaz sırt çantası fareleri...Evlerde beslenen guinepigler ve hamsterlar! Tabii yaaaa! Fareleri niye bize dünyanın en sevimli hayvanları insanın en yakın dostları diye kakalıyorlar? Çünküüüü ajan bu fareler, her deliğe girerek dinleme amaçlı kullanılıyorlar!Tele kulak fareler her yerde!Aman Allahım!
Sonra içimdeki Yahudi tüccar kıpraşmaya başladı; Ulan ben bu farelerin boynuna kurdele falan bağlayıp ya da rengarenk boyayıp civciv gibi tanesi 5 liradan hepsiburada'dan hatta e-bay'den satsam köşeyi dönerim!
İçimdeki bilime saygılı insan hemen araya girdi, bence bunları insanlığa yararlı toplumuna bağlı birer fare olarak yetiştirmek gerek!En yakın laboratuardan çağırayım birilerini gelip toplasınlar...
İçimdeki hayvansever ayaklandı hemen! Farelerde can la ne öyle deney meney yapacaklar üzerlerinde,onların da bizim kadar yaşamaya istedikleri kadar kemirmeye depremde değil püf desen yıkılacak evimizin temelinde delikler açmaya hakkı var!
Yok yok bunların hiçbiri olmaz diye araya girdi içimdeki kim olduğunu bilmediğim kişi,hastalık yayar bunlar icabına bakmak gerekir en az zararlı yoldan,en iyisi bir kaç kedi salmak bodruma..Ama Üsküdar'ın özenle bakılıp itinayla şımartılan kedileri tenezzül etmez ki!Hepsi anasından Garfield doğmuş sanki haspaların!
Kafamın içinde başka başka başka sesler farelerin komün hayatını inceleyelim, mimari açıdan yuvalarına bakalım, dil öğrenebilir mi acaba fareler, iletişim yollarını gözlemleyelim diye kuru gürültü yapadururken giyinip çıktım evden,heyet-i umumiye başkanı olarak kimin kararına katılsam diye düşünürken alt komşuyla karşılaştım...Bir ilaçlama şirketiyle anlaşmış,cumartesi gelip sorunu çözeceklermiş! Bu mudur yani bu mudur,bu kadar basit midir diye isyan ederek dışarı fırlamak istedi içimdeki ağlak,otur oturduğun yere diyerek bastırdım onu!Hemen araya girdim:
 Ne güzel düşünmüşsünüz komşucuğum,ben de aynı öneride bulunacaktım,eee ücret ne kadarmış?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder