15 Mart 2012 Perşembe

Aynı gün,başka saat!

Dün başıma gelen olay da sevimli aile filmi tadında başlayarak yavaş yavaş polisiye aksiyona ve hemen akabinde politik gerilime evrilen cinsten..Dün neş'e içinde evime geldim,bi yandan temizlik yapıyorum bir yandan da senkronize matkap sesleriyle apartmanı çınlatan komşularıma Satisfaction çalıyorum ki ambiyans boşa gitmesin..Evimin hemen önünde miniminnacık bir cami tadilatı sürüyor neredeyse 1 yıldır,oradan da yanık Anadolu türküleri seslendiriyor ustalar. Ben de kah sıla özlemi kah dedikodu hevesiyle babamı aradım,ordan burdan konuşurken kapı çaldı, kapıda biri komiser hacı şekspir diğeri de arka sokaklar fırlaması 2 polis..Kimlik bilgilerimi,tek yaşayıp yaşamadığımı,evimin camiye bakan penceresinin açısını,hacı şekspirin kızının da öğretmen oluşunu, atamasının zamanından geç olduğunu,ama buna da şükür olduğunu, yine de öğretmenliğin şahane bir meslek olduğunu, dinci-tinerci ve kinci gençlik üçlemesini, 4+4+4 mü yoksa 2+1 ev mi iyi vs.. konuştuktan sonra nihayet öğrendim ki o ufacık caminin açılışına E.T(R) gelecekmiş cuma günü,olası bir suikast girişimine karşı önceden genlerimizi kontrol ediyorlarmış..şüpheli görünürsek ne yapacaklardı diye düşünerek ama çok da bu düşünceye kapılmayarak telefonuma sonra da toz almaya döndüm..Sığılığıma sağlık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder