15 Mart 2012 Perşembe

15.03.2012

Bunalımda olduğum için gitmiyorum kuaföre,aksine,kuaföre gittiğim için bunalıma giriyorum!Beh,arkadaş!Ne meraklıymışsın bağımsız çalışmaya...Peruk ustası olaydın,dilediğini yapaydın,benden ne istiyorsun?Ornitolojiye yeni bir kuş türü katmanın manası neydi?İddia ediyorum,eğitim-öğretimin aksamasının bir sebebi de kuaför milleti!Kalk sabahın köründe;giyin-kuşan 10 dakika;sıra saça gelince yarım saat!
Oraya 2 toka,buraya 3 toka, deli kızın bohçası gibi gidersin okula hem de geç kalarak! Öğrenci der "Hocam,sizde bir değişiklik var". İçimdeki Halil Sezai başlar bağırmaya İsyaaaan diye..Var canım,var;ruh halimde öyle değişmeler var görsen şaşarsın!Sağ yanım Dr. Jekyll sol yanım Mr. Hyde! Hangisini istersin?Gül gibi ruh halini kurcalarsan bozulur tabii! Koridorun karanlık köşesinden bir başka öğrenci fırlar çok lazımmış gibi "Oooo hocaaaam,nereye böyle?", bohçamı aldım Şapşalların Hüsmen'e kaçıcam bebeem..Tövbe tövbeee..Merdiven başı kızları en fenası!O maşalı maşalı upuzun saçlarıyla nispet yapar, dalga geçer gibi "Hocam, çok yakışmış"..Evet çok yakıştı,şahbazlarda son modaymış ben de şahlığı bıraktım,kuzucuğum! Öğretmen odasına son metreler,sprinte kalkmışım,güvenli güvenli sığınacağım,kurtulacağım bu eziyetten! Ama nerdeee,hayat bu kadar kolay olmamalı değil mi? Dünya tatlısı müdür yardımcım sesleniverir arkamdan; "Hümeyra Hocam, sen rapor al istersen,iyi görünmüyorsun!"Ben öyle bir rapor alıcam ki cezai ehliyetimden yırtıcam diye cevap verdi içimdeki ses,dudaklarım hemen sağolunu yapıştırdı sanki verilecek en akıllıca cevap buymuş gibi!Ama artık 2. rounda hazırım kuaför,ben de fön çektirip çektirip beğenmezsem defalarca uğraştırmazsam seni!

1 yorum:

  1. Ahhh... Ahhh... Kuaför.. Kuaför önü beklemeleri.. Can sıkıntısı, stres atma ve değişiklik yapmaya başlanılacak en can alınası nokta tabi ki bayanlar tarafından... İşin ilginç tarafı belki de kuaförlerin insanlığa faydası yeni şeyler denerken Dr.Jeykll'in hep inandığı gibi insanın içinde bir yerlerde hem iyi hem de kötü dürtülerin saklı durduğu yerden çıkartılmasına ama özellikle de kötü olanların çıkartılmasına sebep olması ihtimali galiba?? Baksana 2. raund fön çektirme.. Knock out bekliyoruz.. Ona göre..:))

    YanıtlaSil