26 Mart 2012 Pazartesi

Akbilibilibilibilibil

Akbil krizi hala devam ediyor olsa da sonunda sebebini anlamış olmanın haklı rahatlığını yaşıyorum! Akbil dolumu yapan büfeler aylık faturalarını ödeyemedikleri için dolum yapamıyorlarmış meğer..Tabii bu durum pek çok sıkıntıya sebep olmaya devam ediyor..Örneğin kuyruklarda insanlar çocukluklarından kalma şu cümleleri kuruyor birbirine "Fazla varsa versene", "Veremem,bana kadar var", "Ya bi tanecik nolur", "Hayır olmaz,hem onu bana babam aldı bi kere"...Tabii benim başıma da taksiciler düşüyor yine, Don Quixote ve Rosinante tadında olmasa da Düldül- Red Kid garanti!



Cuma sabahı bir taksiye attım kendimi,gerçi atarken dikkat ettim bu sefer aynı taksiye denk gelmemek için..Dikiz aynasından taksici amcaya bakınca keşke abdest alsaydım evden çıkmadan diye düşündüm...Çember sakalları göğsüne kadar inen, başında beyaz takkesi olan bir taksici, 60 yaşlarında falan..Radyoda Zemzem FM, konuşmacı cehennemden ve kabir azabından bahsediyor sabahın sekizinde...Sağ omzumdaki meleğe selam durup sol omzuma sağlam bir tokat atmak suretiyle "Fatih İtfaiye,lütfen" dedim...Taksici yavaş yavaş bana doğru dönerken koltukta küçücük kaldım,hani böyle filmlerde falan olur ya hoooop diye minnacık olurlar ayyynen öyle!Ama o anda taksici öyle bir laf etti ki " Sen gitme itfaiyeye,çağır o sana gelsin,ahaaa ahaaa ahaaaa"...Bir an nasıl tepki vermem gerektiğini çözemeyerek bomboş bir gülüş fırlattım adama ama radyodaki adamın da sabah böyle bir an yaşadığı için kabir azabından bahsettiğini düşünerek...

Şu anda bankadan kredi çekerek tek tek akbil borçlarını ödemek istiyorum büfelerin! İnsanlar akbilsiz kalmasın,otobüse de binebilsinler!!!

1 yorum:

  1. Eeee hayat bu... Ne zaman nerden ne çıkaracağı belli olmuyor..Kimi zaman sabahın erken vaktinde espri yumağı, mahallemizin taksicisi modunda bir amca... Kimi zaman Olimpiyatlara, Şampiyonalara adaylıklarını koymuş, iki kıtayı birbirine bağlayan, Türkiye'nin kalbi olan bir şehrin içinde borçlarını ödeyemeyen büfeciler yüzünden Akbil dolduramayan bir toplum... Hey benim güzel ülkem... Uyu uyu uyanacak günler var... Geçmişi gözleyen dünler var..!!

    YanıtlaSil